Oud-leerlingen

Het schooljaar 2022-2023 bestaat het Maerlant-Lyceum 105-jaar. Gesticht als Tweede Stedelijk Gymnasium bestaat de naam Maerlant-Lyceum pas vanaf het jaar 1946, terwijl het monumentale gebouw aan de Johannes Bildersstraat al in 1926 in gebruik werd genomen.

Op zaterdag 15 april 2023 tussen 16:00 uur en 20:00 uur organiseert de oud-leerlingencommisie een reünie op school. Hèt moment om weer eens oud-klasgenoten te ontmoeten en herinneringen op te halen. Er zal gezorgd worden voor een ongedwongen setting met een hapje & drankje.  Entree is 10 euro inclusief een feestelijk welkomsdrankje.

Kaarten zijn alleen online te koop via Eventbrite. Er is geen mogelijkheid op de dag zelf.

Door de aangescherpte privacy regels kunnen wij niet delen welke oud-leerlingen zich hebben aangemeld. Wel heeft de commissie een facebookpagina. Hier kunt u in het evenement kenbaar maken dat u aanwezig bent en/of een oproep doen. Vragen en/of opmerkingen over het evenement? Mail naar oudleerlingen@maerlant-lyceum.nl