Week tegen pesten

Volgende week is het de week tegen pesten. Tijdens de mentorlessen wordt hier door alle mentoren aandacht aan besteed.

Op het Maerlant-Lyceum besteden wij continu aandacht aan het welzijn van iedereen, maar deze week vragen we nog extra aandacht hiervoor. Wij vinden het belangrijk dat iedereen zich op school prettig voelt en mag zijn wie hij of zij wil zijn. Pesten vinden we hier vanzelfsprekend niet bij horen. Mocht er toch iets spelen, dan zijn er personen op school die kunnen helpen. Het eerste aanspreekpunt is altijd de mentor, mevrouw Wijnbergen-Oolbekkink is de coördinator tegen pesten.
Daarnaast hebben wij ook vertrouwenspersonen, dat zijn meneer Dekker en mevrouw Neggers. Tot slot is de leerjaarcoördinator is op de hoogte van alle mogelijkheden binnen school om iedereen zich prettig te laten voelen. Wij wensen iedereen een goede week toe!