RAB's Festival 2019: een geslaagde editie

foto: Koos Vlieger

Afgelopen weekend was het zover: het Rab’s Fesitval editie 2019 vond plaats in theaterschool Rabarber. Twee dagen, twee keer negen voorstellingen met meer dan 90 deelnemers. Het was een mooie editie van het festival, waarbij onze school vertegenwoordigd werd door Leonore van Oranje, Sare Maat,  Carlijn van Koolwijk, Jona ter Haar, en Nikki Toet. Zij werden bijgestaan door twee technische medewerkers van onze TC: Maas Verhaar en Julian Nijenhuis. Regieassistent was Civan Hoke.

We zijn helaas niet in de prijzen gevallen, maar de leerlingen hebben het uitstekend naar hun zin gehad. Er was veel belangstelling van familie en onze collega’s. Voornemen is om volgend jaar met z’n allen weer mee te doen. En met het aanstekelijke enthousiasme en de enorme energie mag dat niet al te moeilijk zijn.

Voor degenen die het gemist hebben: de voorstelling ‘De Oudere Peter’ zal nog een keer worden uitgevoerd, op vrijdag 29 maart tijdens het Maerlant Live Festival.